Czas i koszty dostawy

Ile będzie kosztować wysyłka zamówionych produktów?

Koszt dostawy wyliczany jest automatycznie przez sklep, po włożeniu wszystkich interesujących Ciebie produktów do koszyka. Koszt ten zależy od łącznej wagi Twojej przesyłki. W przypadku wysyłek zagranicznych koszt zależny jest także od destynacji przesyłki.

Całkowity koszt Twojego zamówienia zależy też od formy płatności. W przypadku niektórych płatności, np. PayPal lub mTransfer, doliczana jest drobna opłata manipulacyjna pobierana przez bank. Dokładne informacje znajdziesz wybierając odpowiedni rodzaj płatności.

Ile czasu zajmuje dostawa przesyłki?

Czas dostarczenia przesyłki przez firmę kurierską na terenie Polski wynosi średnio od 1 do 2 dni roboczych. Przesyłki nadajemy za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL Parcel, DHL Express oraz InPost. Istnieje możliwość nadania przesyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej, jednak wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu tego z nami.

Czy Wiewiórki wysyłają przesyłki do paczkomatów?

Tak, istnieje możliwość wyboru dostawy przesyłki do określonego paczkomatu. Pamiętaj jednak, że paczkomaty, ze względu na swoje ściśle określone gabaryty, mogą pomieścić produkty określonej wielkości. W paczkomatach nie mieszczą się więc butle z helem, papiery ozdobne w rolkach, piniaty czy inne większe przedmioty. Zamawiając tego typu produkty masz możliwość wybrania dostawy kurierem DHL lub odbioru osobistego.

Czy Wiewiórki wysyłają swoje produkty także za granicę?

Tak, wysyłamy nasze wiewiórcze dekoracje do różnych zakątków kuli ziemskiej. Dotarły one już do Stanów Zjednoczonych, Ekwadoru, Australii, Wielkiej Brytanii, Irlandii, Francji, Niemiec, Austrii, Szwajcarii, Rumunii, Hiszpanii, Portugalii, Włoch. Nasze dekoracje podbiły serca Skandynawów, gdyż najczęściej zagraniczne przesyłki nadajemy do Szwecji, Danii, Norwegii.

Jeśli jesteś zainteresowana/-y wysyłką do kraju, którego nie znalazłaś/-eś na liście, skontaktuj się z nami.
Świat jest mały, a Wiewiórka i Spółka dotrze wszędzie!

Czy mogę moje zamówienie odebrać osobiście?

Oczywiście! Po odbiór zamówienia zapraszamy Cię do naszego wiewiórczego Punktu Odbioru. Przed przyjazdem do nas skontaktuj się z nami, gdyż często wyjeżdżamy na realizacje do Klientów. Zajrzyj do zakładki „Kontakt"!

tel. +48 519 113 345

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl